sobota, 10 maja 2014

67*

music:


Cześć kochani! Dzisiaj zacznę od samego spodu. Trampki typu slip on; kiedy je kupowałam, zastanawiałam się nad grubością podeszwy, jednak mój wybór padł na tę cieńszą. Od początku miały być białe, jeszcze nigdy nie miałam białych trampek, więc postanowiłam spróbować w tę wiosnę z takim kolorem. Niestety wiedziałam jakie są skutki takiego wyboru - drugi raz założone i już widać ślady noszenia. Do białych butów wybrałam czarne spodnie które już widzieliście w bardziej eleganckiej wersji w tym POŚCIE. Podwinęłam nogawki i dodałam koszule w kratę którą wpuściłam w spodnie, aby nadać więcej luzu stylizacji. Na koniec mój nieodłączny atrybut w postaci torebki, która opleciona jest srebrnym łańcuchem. Dopełnieniem tego zestawu jest kurtka skórzana i biżuteria.











5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. codziennie, klasycznie, i uwielbiam takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz, makijaż fajnie współgra ze stylizacją :) i to tego świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :))

    Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...