środa, 28 stycznia 2015

177*

music:
 


Hej kochani! Jest środa, więc nie dziwi was pewnie fakt że przychodzę dzisiaj z postem 'jedna rzecz na trzy sposoby'. Na dzisiaj wybrałam już kultowe, czarne kalosze marki HUNTER. Dobre na deszcz, a nawet na śnieg jeśli założymy do nich długie skarpety czy podkolanówki.
W pierwszym zestawie proponuję wam czarne rurki z wysokim stanem, prostą, luźną koszulkę w paski i fioletowe futerko, które nada szyku całej stylizacji.
W kolejnej propozycji możecie zobaczyć szarego futrzaka, czarną luźną sukienkę i dużą torebkę - tutaj idealnym rozwiązaniem będą wcześniej wspomniane podkolanówki.
Następny zestaw musiał zawierać postrzępione szorty. W głównej mierze z takim właśnie stylem kojarzą mi się kalosze tej marki. Kożuch w stylu oversized podkreśli rockowy klimat całości. Tutaj jak najbardziej będą wskazane grube rajstopy.




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kolaże :)
    http://juliet-monroe.blogspot.com/2015/01/new-brushes.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat do samych Hunterów mam jakąś taką niechęć, bo w moim odczuciu są bardzo snobistyczne, ale pozostałe rzeczy, które dobrałaś bym nosiła! : )
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy.
    Marzą mi się Huntery :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy.

    Pozdrawiam, Krysia
    www.kristifashion.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...