piątek, 29 maja 2015

231*

music:


Hej! Uwielbiam kiedy nowoczesność przeplata się z vintage, dlatego dzisiaj postanowiłam połączyć moją dość nowoczesną stylizację (zachowaną w klimacie black&white) z pięknym otoczeniem chińskiego ogrodu. 
Mój ulubiony ostatnio kombinezon z prostymi nogawkami, założyłam na krótki biały top z golfem. Czarne sandały na grubej platformie mogliście oglądać już w poprzednim poście. Elegancji całemu lookowi dodaje czarny kapelusz, czarno-biała torebka musiała się tu pojawić. Co sądzicie?










8 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba, również Lubie takie połączenia; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look
    Prosty a zarazem elegancki i wygodny czyli chyba wszystko czego oczekujemy
    Wogóle to jestem nowa w blogosferze:D
    Moze wpadłabys do mnie i oceniłabyś bo sie na tym znasz:D
    Obserwacje przyjmuje:DD
    http://pozytywna-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Black and white are always a good choice! I love this casual outfit, especially your beautiful leather jacket!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look, strasznie mi się podoba! cudny! ♥

    + zapraszam do siebie, obserwujemy? :) ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. wow *.*
    zupełnie nie mój styl ale stylizacja mnie urzekła ♥
    chciałabym wyglądać tak jak ty ♥♥
    po prostu rasowa sesja ^^
    pozdrawiam :*
    +pisałaś o wzajemnej obserwacji - ja już i liczę na uczciwy rewanż ;P

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacja! Świetne detale na kołnierzu, wyglądasz bardzo oryginalnie :)

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...