piątek, 26 czerwca 2015

240*

music:


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z przeglądem shoppingowym, a dokładniej przeglądem ciuchów w stylu boho. Mam nadzieję, że ciuchy, które wybrałam przypadną wam do gustu tak jak mnie.

1. Biały kombinezon, świetnie będzie wyglądać z letnią opalenizną. Ja ostatnio zakochałam się w białych ubraniach!


2. Kimona, w mojej szafie są już dwa- ale mam ochotę na jeszcze więcej. Są po prostu piękne!


3. Koronkowe topy, piękne, delikatne i dziewczęce. Cały czas szukam tego jedynego ;)


4. Dwuczęściowe zestawy, spódnica maxi i krótki top, do tego sandały na płaskim obcasie- idealny wakacyjny look.


5. Biała koronkowa sukienka, wg mnie kwintesencja lata i wolności. Ja już taką mam, teraz pora na was ;)


Jakie są wasze typy i ulubione ubrania w stylu boho?

7 komentarzy:

  1. U mnie koronek i bieli też nigdy za wiele :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome inspiration, can't wait for summer! <3

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ubrania wybrałaś :)
    poklikałam

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy kombinezon jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...