środa, 8 lipca 2015

244*

music:


Hej kochani!Tak jak pisałam ostatnio nie miałam pomysłu na bluzkę ze sklepu ROSEWHOLESALE, jednak po dłuższym namyśle postanowiłam połączyć białą, dziewczęcą koronkę z czarną koronkową ramoneską, krótkimi basicowymi szortami i eleganckimi, czerwonymi pantofelkami.

 Myślę, że takie ubranie idealnie nadaje się na cały dzień spędzony na mieście, kiedy musimy załatwić dużo spraw- tak jak ja ostatnio. Stylizacja jest jednocześnie casualowa, ale z nutką elegancji. Co o niej sądzicie?








5 komentarzy:

  1. Śliczne spodenki :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super połączenie :) a bluzka jest prześliczna... taka zwiewna biel zawsze pozostanie na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny look :) bluzka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te buty! Są takie retro.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...