piątek, 12 lutego 2016

298*

music:


Hej kochani! Większość kobiet lubi błyskotki i ja również należę do tej grupy :) Dzisiaj pokazuję wam nowość ze sklepu internetowego Soufeel. Od zamówienia, które złożyłam na stronie do otrzymania przesyłki minęło zaledwie 10dni. Całe zamówienie było bardzo starannie zapakowane, dzięki temu przesyłka nie ucierpiała podczas transportu. Wszystkie zawieszki wykonane są bardzo precyzyjnie i starannie co daje nam możliwość zakupu takiej bransoletki na prezent. Dodatkowo jeśli złożycie zamówienie na 50$ dostaniecie przesyłkę gratis. Pamiętajcie, jeśli produkt wam się nie spodoba możecie go zwrócić w ciągu 365 dni. Wszystkie zawieszki, jak i bransoletka są wykonane ze srebra.







Dodatkowo mam dla was kod zniżkowy: BLOG5 Dostaniecie 5% zniżki na całe zamówienie. 
bransoletka-Soufeel
sweter-KLIK

3 komentarze:

  1. Marzy mi się taka bransoletka, przepiękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś bardzo marzyła mi się taka bransoletka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...