sobota, 31 grudnia 2016

333*

Hej kochani! Jako, że jest to już ostatni dzień w roku 2016, chciałabym pokazać wam jakie stylizacje się u mnie przewinęły.
Był to na pewno bardzo intensywny rok, który przyniósł mi wiele radości i w którym poznałam wiele inspirujących osób. Na nadchodzący rok chciałabym sobie i wam życzyć motywacji do pracy, dostrzegania pozytywów w każdej sytuacji i oczywiście zdrowia! Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie jeszcze lepszy.

Szczęśliwego Nowego Roku i udanej imprezy Sylwestrowej!





Wszystkie zdjęcia nieprzerwanie od początku wykonuje Z.Kwiatkowski, któremu również dziękuję za cały wysiłek i wkład w współtworzeniu bloga!

4 komentarze:

  1. ile świetnych stylizacji, wszystkie podobają mi się :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne połączenia! <3 Wszystkiego dobrego w 2017! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...