środa, 12 kwietnia 2017

342*

Hej! Tak, jak obiecywałam wracam do regularnego blogowania. Witam się z wami nowym postem z jeansową kurtką w roli głównej. Nie jest to zakup nowy, jednak zawsze wiosną czy latem wyciągam ją z dna szafy, a muszę napisać, że moja garderoba jest bardzo obszerna. Jeansowa kurtka firmy Levi's to już chyba klasyk, który wpisał się na stałe do kanonu każdej kobiecej garderoby. 
Nie wyobrażamy sobie bez niej lata, a już w ogóle nie ruszamy się, kiedy jedziemy na festiwal muzyczny. 



Jeansowa kurtka w wiosennej stylizacji

Jeansowa kurtka psuje do zwykłych szortów, spódnicy czy nawet sukienki w kwiaty. W dzisiejszej stylizacji postanowiłam zestawić ze sobą szarą spódnicę w kratę i ponadczasową, jeansową kurtką. Dopasowany top z ciekawym wiązaniem również wygląda tu świetnie. Nie mogłabym zapomnieć o tym, że ostatnio wręcz pokochałam styl athleisure. Łączy ze sobą wygodę i najmodniejsze elementy prosto z wybiegów. Sportowe buty i czapka z daszkiem bez wątpienia wpisują się w ten modny ostatnio trend.
Mam nadzieję, że stylizacja wam się podoba, piszcie w komentarzach co sądzicie! 
 Jeśli chcecie zobaczyć film z backstage'u, zapraszam was do KLIKNIĘCIA! Oczywiście zostawcie po sobie łapkę w górę i SUBA :D











Zapraszam was również do polubienia Światłorysa, który wykonał zdjęcia do dzisiejszego posta!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam jeansowe kurteczki! Ponadczasowe! Świetna stylizacja i wisienka na torcie w postaci różowej czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest zachwycająca, bardzo podoba mi sie :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...