czwartek, 20 października 2016

324*- Kenzo x H&M mierzę ubrania z kolekcji


Kochani, dzisiejszy post zdecydowanie różni się od tych, które mogliście oglądać u mnie na blogu. Dzisiaj już oficjalnie
mogę zaprezentować wam najnowszą współpracę
sieciówki H&M z francuskim domem mody Kenzo!


Kolekcja nie miała jeszcze swojej premiery w sklepach stacjonarnych i online, ale już niedługo będzie dostępna!!! (03.11.2016)
Dzisiaj pokażę wam moje stylówki, które stworzyłam, kiedy odwiedziłam showroom H&M.


spodnie- 279zł
kimono- 799zł
bluzka- 279zł

Zdecydowanie cała kolekcja zaskakuje swoją różnorodnością i kolorami. Z pozoru nie pasujące do siebie elementy, razem tworzą świetną całość. Dzięki temu możemy stworzyć szafę kapsułową, jeśli tylko jesteśmy wystarczająco odważne. Sami zobaczcie co się w niej znajduje :)









sukienka- 399zł
płaszcz- 799zł
kopertówka- 199zł


Co wam spodobało się najbardziej z całej kolekcji? Mi wpadła w oko kopertówka, biała duża torba i czarny płaszcz, który mam na sobie na przedostatnim zdjęciu.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...