poniedziałek, 18 grudnia 2017

Modna stylizacja na zimę z kapeluszem w roli głównej

Kapelusz - modny dodatek do każdej stylizacji


Dzisiaj przedstawię wam swoją stylizację z dnia spędzonego w butiku Apapat, gdzie miałam okazję oglądać najnowszą kolekcję bielizny. Na ten dzień przygotowałam specjalną stylizację. Bardzo kobiecą, modną, ale przede wszystkim ciepłą.



Dlaczego lubię nosić kapelusz zimą?

Uwielbiam kapelusze, jestem ich kolekcjonerką i wielką fanką. Wiele kobiet traktuje kapelusz wręcz po macoszemu i nie docenia efektu, jaki daje. Z pewnością dodaje powagi i klasy, dzięki niemu każda stylizacja będzie wyglądać bardziej kobieco. Model, który możecie oglądać na poniższych zdjęciach pochodzi ze sklepu Promod i został kupiony przeze mnie jakiś rok temu. Pomimo tego, że w mojej garderobie pojawiło się wiele innych modeli, bardzo lubię wracać właśnie do tego! Zamiast wstążki został ozdobiony delikatnymi, srebrnymi łańcuszkami, które dodają rockowego charakteru. Bez wątpienia pasuje zarówno do klasycznego płaszcz, jak i skórzanej ramoneski.


Jaki płaszcz wybrać na eleganckie wyjście?

Jeśli czeka cię ważne wyjście do restauracji, teatru czy rodzinne spotkanie, powinnaś koniecznie zainwestować w dobry jakościowo płaszcz. Mój pochodzi ze sklepu TARANKO i pojawił się w filmie Ulubieńcy Listopada 2017 (tam możecie dowiedzieć się więcej). Już od dłuższego czasu zależało mi na eleganckim i uniwersalnym modelu. Taki, który założę na randkę, ale również do pracy. W moje ręce wpadł właśnie ten model. Wiązany paskiem w talii o bardzo klasycznym kroju i długości do łydki, sprawdza się bardzo dobrze. 


Modna torebka idealna na zimę

Torebka z mojego zestawu pochodzi od projektanta Ralpha Laurena. Uwielbiam ubrania i dodatki tej marki! Są bardzo klasyczne i świetnie wykonane. W swojej szafie mam bardzo dużo swetrów, koszulek  i koszul marki Ralph Lauren. To dobra inwestycja, jeśli chcecie kupić coś, czego nie wyrzucicie po jednym sezonie. Czarna torebka na łańcuszkach może być noszona na długim lub krótkim pasku, to świetna opcja, kiedy cenimy sobie w takich elementach uniwersalność. Wykonana została ze skóry, więc mamy pewność, że nie zniszczy się po kilku sezonach. 




Na koniec mam do was pytanie :) Nosicie kapelusze, czy wolicie czapki?

fot. Z. Kwiatkowski

Koniecznie obserwujcie mnie na:
IG: @julitabuczek
FB: KLIK
YT: KLIK

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kapelusze i kiedy tylko mogę przemycam je w stylizacji Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Wydaje mi się, że coraz częściej mogę spotkać panie w kapeluszach ;)

      Usuń
  4. I torebka i kapelusz są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie kapelusze, ale zima jest zbyt wietrznie u mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz przyczepić kapelusz spinką do włosów i problem rozwiązany :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ja tez uwielbiam kapelusze, chociaż nie każde mi pasują heheh

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie idź na dłuższe zakupy :) Na spokojnie z pewnością znajdziesz odpowiedni model, wszystko trzeba przymierzyć.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Zakochałam się w tej torebce! Obserwuję i czekam na więcej!
    Pozdrawiam, Julia z morovv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...