środa, 27 sierpnia 2014

108*

music:


Cześć! Pewnie każda z Was ma w szafie taką rzecz (albo nawet kilka), które wykonane są z bardzo dobrych gatunkowo materiałów. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć mój sweter, który jest wykonany w 100% z kaszmiru. Czasami lepiej jest kupić jeden kaszmirowy, niż kilka zwykłych (które szybko się zniszczą i rozciągnął w praniu). Mój sweter idealnie trzyma kształt po praniu, a coś takiego jak wypchanie w okolicach łokci w ogóle nie istnieje.

Żeby nadać stylizacji trochę 'pazura' dobrałam małą torebkę w panterkę i lekki naszyjnik w czarne kwadraciki. (Możecie go kupić TUTAJ) Spodnie, które mam na sobie to te same, które miałam w poprzednim poście. 







6 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!

    obserwuję, zapraszam do mnie i pozdrawiam! :)
    yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie sie zgadzam, jakość ponad wszystko:)
    Zapraszam do http://khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. You look chic in this outfit! Love your necklace and bag <3

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz w takim połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolorystyka i dodatki : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...