środa, 6 sierpnia 2014

98*- TIDESTORE

music:


Witajcie kochani! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam sklep na który natknęłam się w ostatnim czasie w sieci. TIDESTORE bo dzisiaj będziemy o nim mówić. Powiecie, że taki jakich pełno w Internecie, ja powiem, że po przejrzeniu ich oferty mogę śmiało stwierdzić, że wyróżnia się nie tylko bogatym asortymentem, ale i też przystępnością cen na nasze polskie kieszenie. Chciałabym jeszcze nadmienić, że wysyłka jest kompletnie darmowa, więc możemy zaszaleć w sklepie i nie obawiać się o doliczanie kosztów wysyłki w podsumowaniu naszego zamówienia.

Zdjęcia które przedstawiłam w kolejnych zestawieniach, pokazują ubrania które wpadły mi w oko i sama chętnie bym je założyła.

Marynarki w soczystych kolorach, idealnie będą wyglądać w połączeniu z czarnymi rajstopami i ciemną spódniczką (ożywią naszą Polską jesień).

Kolorowe oversizowe swetry, to idealna propozycja na weekendowe wypady za miasto. Świetnie będą współgrać z dopasowanymi jeansami i trampami za kostkę.

Propozycja białych koszul, to coś dla osób zaczynających we wrześniu rok szkolny (może nie powinnam przypominać, że rok szkolny już niebawem, ale wszędzie dookoła widzę sklepy które oferują wyprawki szkolne, i to jakoś mnie nastroiło do napisania o tym).

Zielony płaszcz z futerkiem świetnie będzie wyglądał w połączeniu z wysokimi botkami, zaś czarny zapinany na dwurzędowe guziki, to chyba już klasyka sama w sobie, idealny na jesień/zimę. Do tego kolorowa torebka i możemy śmiało ruszać na miasto.

Na koniec zostawiłam dodatki, które teraz Wam trochę opiszę. Torebka na złotym łańcuszku na co dzień i na wieczór, jej kolor pozwala nam na noszenie jej cały rok, pasuje i do letniej sukienki i do zimowego płaszczyka. Chyba już wiecie, że jestem zwolenniczką lekkiej i drobnej biżuterii. Tutaj możecie zobaczyć dwa pierścionki które idealnie wpasowują się w te kryteria.

(Pod każdym ze zdjęć znajdują się linki, które przekierują Was do sklepu- będziecie mogły poznać cenę i zobaczyć czy dana rzecz jest w waszym rozmiarze)

1//2//3//4
1. http://tinyurl.com/mlabpzv
2. http://tinyurl.com/k5l8ysn
3. http://tinyurl.com/k834sbw
4. http://tinyurl.com/nfb3puv

Jak Wam się podobają moje wybory i co myślicie o kupowaniu przez internet? Ja powoli przekonuję się do tego typu zakupów i coraz częściej wpadam w wir wirtualnych transakcji.

3 komentarze:

  1. wybrałaś świetne ubrania, naklikałam w linki bo podejrzewam, że ci to pomoże ;)
    zapraszam do mnie ;) http://adajejwypada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ubrania. Poklikałam w linki ;)

    Zapraszam do siebie :) - sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...