środa, 8 kwietnia 2015

207*

music:



Historia pasków sięga już blisko 150 lat. Moda kołem się toczy i co sezon projektanci serwują je nam w coraz to nowych odsłonach. Paski w historii mody przewijały się bardzo często, nosili je między innymi Coco Chanel, Pablo Picasso, Andy Warhol, Brigitte Bardot, Kurt Cobain czy John Lennon.

W zbliżającym się sezonie kreatorzy proponują nam miksowanie pasków, czyli na przykład łączenie poziomych z pionowymi lub grubych z cienkimi.

Rebecca Minkoff prezentowała nam zwiewne, białe spódnice z koła, w niebieskie paski. Victoria Beckham pokazuje nam dopasowane płaszcze w beżowe paski.

Ja dzisiaj postawiłam na prosty, czarny płaszcz do którego dobrałam sportowe buty i dużą torbę, która mieści wszystkie moje rzeczy. Paskowana bluzka i proste rurki dopełniają się nawzajem, dzięki czemu cały zestaw nie jest przekombinowany. 






4 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz , też lubię paseczki !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje ! :)
    http://www.patinn.eu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Lubię takie stylizacje :)
    Obserwuję! :) I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...