sobota, 18 kwietnia 2015

212*

music:


Hej! Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka rzeczy z mojej listy "IN" na nadchodzący sezon. Mam nadzieje, że te kilka moich propozycji przypadnie wam do gustu.

Na pierwszy ogień idą oczywiście porwane jeansy, które mogliście widzieć w paru poprzednich postach- totalny hit w mojej szafie!
Paskowana koszulka to absolutny hit mojej wiosennej garderoby, dlatego i jego nie mogło tutaj zabraknąć.
Mała kopertówka w ażurowe wzory chodzi mi po głowie już od dawna, prześwitujący, złoty wzór idealnie będzie wyglądał w promieniach wiosennego słońca.
Zostając w klimacie jeansowych ubrań, postanowiłam wybrać do tego zestawienia denimową spódnicę, która idealnie podkreśla figurę.
Srebrna biżuteria, szczególnie ta która swoim kształtem przypomina drobne listki jak ten naszyjniki bardzo przypadła mi do gustu. 
Na koniec całego zestawienia wybrałam bardzo modne w tym sezonie sandały rzymianki, będą wyglądać świetnie w połączeniu z wytartymi szortami.

// 2 // 3 // 4 // 5 // 6


W kolejnej części tego posta chciałam pokazać wam parę propozycji, modnych outfitów.

 1 /2 /3 // 4 

1 // 2 // 3

1 // 2 // 3



Wszystkie ubrania możecie znaleźć sklepie Dresslink.
Już niedługo na blogu pojawi się relacja z Fashion Week Poland.

3 komentarze:

  1. Świetne te pierwsze spodnie z dziurami ! Działaj i pokazuj się w nich ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy wybrałaś! pozdrawiam serdecznie :) i poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dżinsowa spódnica najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...