poniedziałek, 26 października 2015

276*

music:

Hej! Victoria Beckham pokazywała na swoim pokazie szare płaszcze oversized, Stella McCartney szare sukienki, postanowiłam więc podchwycić ostatnio modny na wybiegach trend szarości i wykorzystać go maksymalnie w dzisiejszym poście ;) Płaszcz mogliście oglądać już w jednym z poprzednich wpisów. Torebka, którą możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach stała się ostatnio jedną z moich ulubionych. Wężowy motyw idealnie wpisuje się w obecne trendy, dodatkowym atutem jest jej pudełkowy kształt, idealnie nadaje się do codziennej stylizacji, ale też na jakieś wyjście. Co sądzicie o całości?

8 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz, a torebka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym sezonie baaardzo się polubiłam z odcieniami szarości, dlatego ten Look przypadł mi do gustu w 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardoz podoba mi się Twój szalik ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko idealnie do siebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała torebka, bardzo mi się podoba ten motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really Amazing Post dear..! As the trend of vegan fashion is in demand, there are numerous vegan clothing online sites that work on vegan fabrics and on the vegan brands too. As I have seen on addresschic articles about the latest vegan fashion trends as numerous celebrities like to wear vegan brands.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...