piątek, 30 października 2015

277*

music:


Hej kochani! Trencz swój początek rozpoczyna w 1901 roku na potrzeby brytyjskiej armii, kto wtedy pomyślałby iż ten kultowy projekt zbierze grono fanów nie tylko w deszczowej Wlk.Brytanii ale i na całym świecie. Potem trencz był lansowany nie tylko przez zwykłych śmiertelników, ale też kultowe gwiazdy kina np. Śniadanie u Tiffany'ego, kiedy to Holly Golightly moknie w strugach deszczu. Stał się must havem w szafie każdej kobiety, która ceni elegancję i stawia na klasyczne kroje.
Można go połączyć na różne sposoby, biała koszula,jeansy i trampki świetnie się sprawdzą ja jednak postawiłam na moje ulubione ostatnio czarne, zamszowe kozaki. Czarne dopasowane jeansy stały się tutaj świetnym wyborem, tak jak mała torebka z moim ulubionym motywem :) Co sądzicie?








fot. Z.Kwiatkowski

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, suuper okulary :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny trencz:)
    zapraszam:*
    http://mesmerize87.blogspot.de/2015/10/webstore-favorites-outfit-format.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super jesienna stylizacja, najabrdziej z jesienią kojarza mi się trencze. Sama mam jeden w szafie. wiec troche mnie zainspirowałaś. U mnie post o halloween. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny trencz! Zapraszam do mnie www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...