środa, 30 sierpnia 2017

Akademia Makijażu Mineralnego PROTEA ART im. Jane Iredale

Kosmetyki marki Jane Iredale w Polsce 


Dzisiaj chciałabym poruszyć temat kosmetyków, ale nie byle jakich! Kosmetyki mineralne. Temat często pomijany na polskim rynku, a szkoda. Warto przyjrzeć się z bliska prawdziwym profesjonalnym markom w tym temacie-Jane Iredale będzie świetnym przykładem.
Dzięki ostatniemu spotkaniu organizowanemu przy okazji otwarcia pierwszej w Polsce Akademii Makijażu Mineralnego Protea Art im. Jane Iredale mogłam poznać wszystkie sekrety marki.




Akademia Makijażu Mineralnego Protea Art im. Jane Iredale w Polsce


Kiedy tylko weszłam do salonu, przywitały mnie bardzo miłe i uśmiechnięte dziewczyny, z którymi w świetnej atmosferze spędziłam prawie dwie godziny. Najpierw obejrzałam, co znajduje się w kolekcji marki. Każda z was na pewno po wejściu do salonu będzie pod wrażeniem asortymentu. Poniżej jeszcze przed makijażem wykonanymi kosmetykami mineralnymi. Będziecie mogły zobaczyć jaka jest różnica!


Jakie kosmetyki mineralne wybrać do swojej cery?

Wrażenie robi również dobrze zagospodarowana przestrzeń. Duże, dobrze oświetlone lustra na pewno każdej z was przypadną do gustu. Każda dziewczyna marzy o takiej toaletce. Później przyszedł czas na mój makijaż. Kiedy zasiadłam na fotelu, Pani Joanna (moja makijażystka na ten dzień) bezbłędnie dobrała odpowiednie produkty do mojej cery. Dzięki temu uzyskałam piękny efekt, a moja uroda została podkreślona, a nie przeciążona ilością kosmetyków. 




Co jeśli nie mam doświadczenia w wyborze kosmetyków mineralnych?

Jeśli jest to wasz pierwszy kontakt z kosmetykami mineralnymi, nie powinnyście się martwić. Dzięki profesjonalnej obsłudze w salonie, na pewno znajdziecie odpowiednie produkty. Miejsce zostało świetnie zaopatrzone do każdego rodzaju/typu skóry-to właśnie bardzo cenię, nie ma opcji, żebyście wybrały się tam i coś byłoby niedostępne. 


Bardzo dziękuję za zaproszenie Protea Anti Aging, świetnie się bawiłam tego dnia :) 


Obserwujcie mnie na: 
Facebook - Julita Buczek
Instagram - @julitabuczek
YouTube - JulitaBuczek
Lookbook.nu - Julita B

4 komentarze:

  1. Kosmetyki wyglądają świetnie! Z marką jeszcze nigdy się nie spotkałam, ale chętnie sięgnę po kilka dobroci tej firmy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...