piątek, 18 sierpnia 2017

Bieliźniany top w stylizacji do pracy

Z czym połączyć koronkowy top? Stylizacja do pracy i na wieczór


Koronkowy, biały top, który możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach, sprawdzi się zarówno w pracy, jak i po niej. Z czym go połączyć, żeby stylizacja była uniwersalna? Na pewno przyda się klasyczna marynarka o prostym, ponadczasowym kroju.
Ja swoją mam ze sklepu Joop! Może marka nie należy do najtańszych, jednak warto kupować droższe ubrania, które są uniwersalne i łączyć je z tańszymi must havami sezonu z sieciówek. Wtedy nasze stylizacje zawsze będą modne. Biały koronkowy top znalazłam w sklepie internetowym Tosave. Nie ukrywam, że skusiła mnie niska cena i tak po odczekaniu tygodnia miałam już koszulkę u siebie. Nie jestem fanką zakupów przez internet, jednak te okazały się strzałem w dziesiątkę! 

Koronkowy top i co dalej?


Do białej bluzeczki postanowiłam dodać jeansy w stylu vintage. Bardzo lubię wysoki stan w tego typu jeansach, ponieważ ładnie podkreśla talię i sprawia, że nasze nogi wyglądają na dłuższe. Moje buty zapewne kojarzycie, ponieważ pojawiały się już nie raz. Wygodne, wykonane ze skóry pasują do wielu moich stylizacji. Ostatnio na wyprzedażach "upolowałam" model o podobnym obcasie, jednak w zupełnie innym kolorze. Na razie mogę wam jedynie zdradzić, że są bardzo kolorowe!



Jakie dodatki do czarnej marynarki?

Naszyjnik, który mam na sobie jest dość okazały. Dzięki niemu nie potrzebuję już żadnej biżuterii w postaci bransoletek czy kolczyków. Sztuczne perły ostatnio stały się bardzo modne. Pojawiały się na pokazach u Gucci czy Miu Miu, głównie kojarzone są z kultowym już domem mody Chanel. Teraz przechodzą prawdziwe odrodzenie, nosimy je w formie naszyjników, jako ozdoby na okularach czy wyszywane aplikacje na elementach garderoby. Torebka to model Bedford, wykonany z prawdziwej skóry. Postawiłam na ponadczasową kopertówkę marki Michael Kors, którą na pewno nie raz wkomponuję w swoje stylizacje.



Co sądzicie o nowym, perłowym trendzie? Macie już w swojej szafie ponadczasową marynarkę?

koronkowy top - Tosave
perły- FashionMia


Obserwujcie mnie na: 
Facebook - Julita Buczek
Instagram - @julitabuczek
YouTube - JulitaBuczek
Lookbook.nu - Julita B

7 komentarzy:

  1. top jest boski ! i ten perłowy naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajny wpis! napewno będe wpadać tu częściej i zapraszam do siebie :) https://svndrq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, piękny jest ten top <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...