niedziela, 11 marca 2018

Z czym nosić sztuczne futro?




Dzisiaj przychodzę do was z postem, który będzie dotyczyć ostatnio mojego ulubionego ubrania wierzchniego, mianowicie sztucznego futerka.
Jeśli stoisz przed wyborem zakupu takiego futra, koniecznie zdecyduj się na model wykonany ze sztucznego materiału - to zdecydowanie bardziej humanitarne wyjście, niż zakup prawdziwego. Do swojego klasycznego modelu postanowiłam dodać resztę elementów również w ciemnym kolorze. Jeansy w stylu mom nie były moimi ulubionymi, ale postanowiłam się do nich przekonać kupując jeden model w H&M. 

Nowa fryzura na wiosnę

Jeśli również wy zastanawiacie się nad zmianą fryzury na wiosnę, koniecznie to zróbcie. Ja bardzo długo myślałam o grzywce, aż w końcu podjęłam kroki, żeby ją sobie wykonać. Skorzystałam z usług fryzjera, bo wydaje mi się, że sama nie dałabym rady z podcięciem. Napiszcie mi koniecznie, do jakich salonów wy chodzicie! :) 



Jakie dodatki do czarnych stylizacji?

Niektórzy z was już pewnie wiedzą, że lubię kolorowe dodatki. Czarna stylizacja i jeden, wyróżniający się element to jest to! Uwielbiam, właśnie takie zestawy, noszę je nie tylko na co dzień, ale również na ważniejsze wyjścia. Taki zestaw z pewnością będzie strzałem w dziesiątkę. 

5 komentarzy:

  1. Piękne futro! Myślę, że pięknie wyglądałabyś również w modnym kardiganie damskim z zoio. Według mnie będzie to typowa odzież idealna na wiosnę tego roku. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Super look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny szalik:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska stylizacja i prześlicznie wyglądasz

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...