piątek, 23 lutego 2018

Najwygodniejszy biustonosz od Sloggi - zero ograniczeń


Ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć w prezentacji marki Sloggi. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1979 roku, kiedy zaprezentowała wygodne figi, które zrewolucjonizowały rynek damskiej bielizny.

Firma słynie z charakterystycznych kampanii reklamowych, również i w tym roku, podczas przedstawienia swojego nowego produktu postanowiła zainteresować zebranych śmiałą kampanią. Przy wejściu do restauracji Pink Lobster zaproszeni goście mogli podziwiać zdjęcia przedstawiające kobiece ciała z poodciskanymi na nich gorsetami czy biustonoszami. Miało to pokazać, że najnowszy model biustonosza z pewnością nie zostawi nam charakterystycznych śladów.


Zero ograniczeń - to hasło pojawiające się w najnowszej kampanii, ma ono podkreślić, że nosząc bieliznę tej marki, nic nie będzie krępować nam ruchów, ani praktycznie nie odczujemy jej na sobie w ciągu dnia. 

Model od Sloggi znajdziemy w różnych wariantach kolorystycznych, zaczynając od miętowego odcienia, a kończąc na jasnym beżu. 



Macie problem z doborem odpowiedniej bielizny? Jakiej firmy nosicie biustonosz? (Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi, ja do tej pory przetestowałam- Victoria's Secret, większość sieciówek i Triumph, w planach mam właśnie Sloggi). Napiszcie mi, czy chciałybyście post/film dotyczący biustonoszy. Np. gdzie szukać wygodnych modeli)

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...