niedziela, 12 listopada 2017

Premiera kolekcji Louis Vuitton x Jeff Koons

Kolekcja Louis Vuitton x Jeff Koons


Nowa kolekcja zaprojektowana we współpracy z amerykańskim artystą wzbudza niemałe emocje. Niektórzy są w niej zakochani, a inni wręcz przeciwnie. Ostatnio miałam okazję oglądać wszystkie torebki na specjalnej przedpremierze zorganizowanej w polskim butiku marki Louis Vuitton przy ulicy Brackiej w Warszawie.



Wydarzenie miało charakter zamknięty, tylko dla wybranych klientów butiku. Na spotkaniu nie zabrakło wielu gwiazd, które na co dzień wybierają produkty marki Louis Vuitton. Np. Monika Olejnik, Joanna Horodyńska, Marcelina Zawadzka czy Bogna Swarowska. Oglądanie kolekcji, jak i cały wieczór uświetniła muzyka na żywo, jak i szampan marki Moet & Chadon, który swoją drogą bardzo lubię. Dodatkową atrakcją podczas tego magicznego wieczoru była możliwość pomalowania obrazu, który przygotowała wcześniej znana polska malarka i graficzka Anna Halarewicz. Wybrałam projekt klasycznych walizek, które ozdobiłam niewielką ilością kolorów, które świetnie połączą się z moim minimalistycznym wnętrzem. 


Jak wypadła na żywo kolekcja Louis Vuitton x Jeff Koons?


Według mnie jest to bardzo specyficzna linia. Nie dla każdego! Decydując się na wybór torebki z tej linii, musimy pamiętać, aby ten dodatek pasował do naszego stylu, a nie był elementem 'do popisu/ dla metki'. Mnie osobiście całość bardzo przydała do gustu. Na co dzień wybieram ubrania w stonowanych kolorach, dlatego myślę, że taka torebka idealnie sprawdziłaby się jako ożywienie całości. Do tej pory stawiałam na bardziej klasyczne modele torebek Louis Vuitton (klasyczny monogram ze skórzanym wykończeniem), jednak może właśnie teraz przyszedł czas na coś szalonego z tej kolekcji :) Który model przypadł wam najbardziej do gustu? Ja 'zakochałam' się w niebieskim kuferku. 


Oczywiście zachęcam was do obejrzenia mojej relacji i subskrybowania mojego kanału. 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...