środa, 29 listopada 2017

Ulubieńcy listopada 2017


Lubię polecać i rekomendować wam dobre produkty. Ten artykuł to nie reklama, ale szczera opinia o różnych, fajnych ubraniach i elementach kosmetycznych, które zakupiłam i przetestowałam w listopadzie :) 


Srebrna sukienka marki H&M - 40zł 

Ta sukienka w mojej opinii jest tak uniwersalna jak mała czarna. Oprócz sylwestrowej imprezy na którą ją zakupiłam sprawdzi się również na randce czy na imprezie w klubie :) Kiedy zobaczyłam ją pierwszy raz powiedziałam w duchu, że muszę ją mieć w swojej garderobie. Cena również jest zaskakująco niska!

Płaszcz marki TARANKO - około 1000zł

Czarny płaszcz polskiej marki Taranko łączy w sobie uniwersalność i bardzo dobrą jakość wykonania. Materiał posiada domieszkę wełny, dlatego jest wręcz idealny na jesień czy ciepłą zimę. 

Szczotka marki Swissco - około 30zł

Polecam wszystkim ze słabym i kruchymi włosami. U mnie sprawdziła się świetnie, trafiłam na nią w sklepie TKMAXX, niestety nie wiem gdzie dostaniecie tę firmę w Polsce :/ Możemy czesać nią włosy na mokro, ponieważ właśnie do tego została przeznaczona.

Szczoteczka do twarzy marki Elite Model Look - około 30zł

Miękkie włosie świetnie sprawdzi się, kiedy wasza skóra twarzy wymaga specjalnego traktowania. Idealna do zmywania maseczek czy codziennej pielęgnacji z użyciem żelu lub toniku.

Ściereczka do demakijażu (wyrzuciłam od niej pudełko i nie pamiętam nazwy firmy) - zestaw około 30zł

Ściereczkę kupiłam w zestawie, który znalazłam w sklepie TkMaxx. W pudełku była ściereczka, 3sztuki szczoteczek do brwi i 3szuki gąbeczek do podkładu. 

Opaska do włosów - około 25zł

Świetna rzecz jeśli lubimy robić sobie maseczki. Dzięki niej nasze włosy nie przylepią się do kosmetyków, które wykorzystujemy do pielęgnacji twarzy. Super gadżet na babski wieczór!

Maska na usta (Douglas)- 2,5zł

Zakupiona w perfumerii Douglas. Świetna przed imprezą, jeśli chcemy, aby nasze usta były miękkie i lekko uwydatnione. Po 10 min wargi stają się bardziej nawilżone i każda pomadka będzie się lepiej na nich prezentować. 

Poziomkowy lakier marki Kemon - około 70zł

W filmie powiedziałam, że kosztuje około 40złotych, ale niestety zaszła pomyłka, jest on droższy. Jednak wart swojej ceny. Idealny do włosów cienkich i zniszczonych farbowaniem. Poza tym pachnie poziomkami, która z nas się nie skusi! ;)

Woda toaletowa Black Edition Glamour&Heels (Douglas) - około 30zł

Bardzo przyjemny zapach zdecydowanie na co dzień. Nuta głowy- kwiaty, nuty serca- irysy, jaśmin i kwiat pomarańczy. Wyczuwalna jest paczula, wanilia i pralina.

Co było waszymi ulubieńcami listopada? Piszczcie mi koniecznie w komentarzach pod filmem :) 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...