piątek, 2 lutego 2018

Kufer kosmetyczny/ 5kg kosmetyków


Hej kochani! Nigdy nie byłam wielką fanką kosmetyków i nie rozumiałam, jak można szaleć za nową paletką czy szminką. Wiele dziewczyn pasjonuje się makijażem i ostatnio zrozumiałam, że ja również zaczęłam to robić!

Jak przechowuję swoje kosmetyki?


Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczącym mojego kufra kosmetycznego, a raczej co jest w jego środku. Jeszcze niedawno wystarczył mi jeden podkład, puder, mała paletka i tusz do rzęs. Jak to się stało, że w ciągu miesiąca kupiłam tyle rzeczy? Wszystko zaczęło się od wyprzedaży! Są bardzo zgubne, przynajmniej w moim przypadku (napiszcie mi, czy wy też tak macie). Kiedy weszłam do TkMaxx, kupiłam zestaw 3 nowych palet i parę innych drobiazgów, o których opowiadam w filmie. Swój kufer kosmetyczny również tam zakupiłam (w nim znajdowało się praktycznie całe wyposażenie, które możecie zobaczyć w nowym filmie). Cienie, szminki, kredki czy pędzle - wszystko, czego początkująca fanka makijażu potrzebuje. Jestem zachwycona zawartością kuferka i dlatego zaczęłam zabawę z makeupami. (nawet polubiłam różowe cienie :O)


Jakie macie sposoby na przechowywanie swoich kosmetyków? (jestem bardzo ciekawa waszych pomysłów)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...