piątek, 16 lutego 2018

Płaszcz w kratę i zielony plecak / Wybieramy wiosenne trendy



Wiosną będę nosić zieleń. To postanowione! Nie jest to zbyt odkrywcza barwa na zbliżający się sezon. 

Zieleń i co dalej?

Widzimy ją bardzo często na pokazach, jak np. u Stelli McCartney czy Sportmax. Krata to również ten print, który powraca do nas bardzo często i to pod różną postacią. Na sukienkach, spódnicach czy torebkach. Moja krata znalazła się na płaszczu i plecaku. Na pokazach jesienno-zimowych mogliśmy ją oglądać u Off-White, Balenciagi czy Max Mary. Podczas zaopatrywania się w ubrania przejściowe pomyślałam, że świetnym pomysłem będzie kupno płaszcza w kratę w kolorze zielonym. Nie dość, że sprawdzi się świetnie na wiosnę, to mogę nosić go już teraz! Ciepły i wykonany z wełny będzie idealnym dodatkiem, nawet kiedy na ulicy leży jeszcze śnieg.  


Jaki dodatek na wiosnę?

Postanowiłam również, że w tym sezonie będę nosić plecaki. Wymiana klasycznej torebki na tego typu dodatek z pewnością będzie strzałem w dziesiątkę. Fajną opcją jest model z dodatkową rączką, którą możemy założyć na ramię (jeśli chcemy mieć ten element w formie torebki).

Jeśli ciekawi was jaki kolor jest na moich ustach już piszę. Pomadkę kupicie w sklepach MAC, a jest to odcień VIVA GLAM Taraji P. Henson 2).

Kochani! Gorąco zachęcam was do obejrzenia ostatniego filmu na moim kanale :) Będzie mi również bardzo miło, jeśli zostawicie SUBA. W planach mam coraz więcej filmów o modzie, dlatego STAY TUNED :D


fot. Z.Kwiatkowski
plecak - KLIK
płaszcz - KLIK

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...