niedziela, 27 maja 2018

Klasyczna sukienka i kolorowa torebka - co nosić wiosną?




Uwielbiam lekkie sukienki i żakiety. Nikt nie powiedział, że sukienka boho nie pasuje do eleganckiej reszty stroju. Na ostatni wypad do chińskiej restauracji MAO postanowiłam wykonać taką stylizację. Co sądzicie?








Jak już wspominałam w weekend odwiedziłam MAO i z czystym sumieniem muszę to miejsce polecić. Pyszne przystawki i dania główne sprawiły, że z pewnością wrócę tam nie raz :) Jeśli macie jakieś fajne miejsca w Warszawie do polecenia to napiszcie mi w komentarzu. Chętnie wypróbuję coś nowego!






Obserwujcie mnie na IG:
https://www.instagram.com/julitabuczek/

5 komentarzy:

  1. Super post! I świetna prosta sukienka

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo uwielbiam sukienki, do tego kolorowa torebka dopełnia całość. Wpadnij na mój blog: Pennypendant.com. Również piszę o modzie :) Może ocenisz :)) ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczne zdjęcia i przeróbka ich jest świetna :D

    Zapraszam serdecznie na nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  4. The bag is pretty classy and it looks great on you!
    Regards.
    dealswithin.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...