wtorek, 22 maja 2018

Warsztaty z gwiazdą edycja VIII (Katarzyna Błażejewska-Stuhr, Monika Mrozowska)

Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w warsztatach kulinarnych, które były organizowane przez portal All About Life. Było mi niezmiernie miło, że mogłam wziąć udział w tak świetnie przygotowanym evencie i poznać tak wiele ciekawych osób.




Monika Mrozowska i Katarzyna Błażejewska-Stuhr o zdrowym odżywianiu wiedzą naprawdę dużo. Katarzyna Błażejewska-Stuhr jest dietetykiem klinicznym, ostatnio wydała również książkę "Superkoktajle" - zawiera ona 70 zdrowych i szybkich przepisów, które posiadają wiele witamin i minerałów! 









Partnerami warsztatów byli: Hortex, Zepter, Cenos, Fruvitaland, GreenSpoon oleje tłoczone na zimno, Super Krówka, Aura Distribution z markami maski OMG i Cremorlab, Egmont i Kraina Planszówek, Clean Hands – żele do higieny rąk, eko kosmetyki do domu Klareko.


Napiszcie mi koniecznie czy mieliście do czynienia z którąś z tych marek? :) 

Nie zapomnijcie o obserwowaniu mnie na IG: 

1 komentarz:

  1. Świetne wydarzenie, sama chyba się wybiorę na tego typu imprezę :) Wpadnij do mnie na sosimply - o ile interesujesz się też modą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...