sobota, 26 maja 2018

Maseczka kosmetyczna - jak wybrać najlepszą?

Kiedy stałam przed wyborem najlepszej maseczki kosmetycznej, nie wiedziałam, że jest to aż tak trudne zadanie. Wiele sklepów internetowych przecież zasypuje nas promocjami i nowościami. Maski ze zwierzątkami czy innymi ozdobami z pewnością sprawdzą się na instagramowych fotkach.

Maseczka typu peel-of


Sama przez jakiś czas stosowałam prawdziwy hit, klasyczną czarną maskę typu pee-lof od Pilaten. Kupiłam ją w sklepie Douglas, kiedy była w zaskakująco niskiej cenie (coś koło 25zł). Muszę się przyznać, że oczekiwałam cudu i to serio. Kiedy oglądałam te wszystkie recenzje, to czyszczenie porów wydawało się banalnie proste, ale niestety u mnie nie podziałało. Zmarnowałam tylko czas na przygotowanie skóry do nałożenia maski i jej późniejsze zdzieranie. Czy wy też tak mieliście?

Maska w płachcie

Przyszedł czas na wypróbowanie masek w płachcie, które są ostatnio bardzo modne. Bez wątpienia jest to szybki sposób, kiedy chcemy odświeżyć naszą skórę przed imprezą, randką czy pracą. Taka opcja będzie świetna dla leniuchów - takich jak ja, które później nie chcą męczyć się ze zdzieraniem maski lub jej dokładnym czyszczeniem, wystarczy tylko umyć buzię wodą. 

Maseczka z jogurtu naturalnego


Możecie zrobić maskę same w domu i to ze składników, które macie w lodówce! Poniżej znajdziecie przepis, który również niedługo wypróbuję. Podzielcie się swoimi przepisami w komentarzach, chętnie je wypróbuję :)

Składniki:
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 3 łyżeczki soku z cytryny

Sposób przygotowania:

  • Połącz ze sobą jogurt i sok z cytryny aż uzyskasz jednolitą masę.

Sposób zastosowania:

  • Weź nieco mieszanki i stopniowo nałóż ją okrężnymi ruchami na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Bądź delikatna i używaj opuszek palców.
  • Pozostaw na około 20 min.
  • Po upływie tego czasu dokładnie spłucz twarz dużą ilością letniej wody.
  • Na zakończenie nałóż na twarz krem nawilżający.

Jeśli chcecie być na bieżąco, dajcie Follow. O tutaj: 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam maseczki ale nie mam za bardzo dobrych więc dzieki za pomoc :D

    Zapraszam na nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wpis! Na pewno przetestuje maseczkę! :) Wpadnij do mnie, co prawda póki co mam wpisy modowe, ale rozwijam się. Zapraszam na: bieliznasklep.com.pl, może coś ciekawego dla siebie znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...