poniedziałek, 1 grudnia 2014

151*

music:
 


Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do was z postem typowo biżuteryjnym. Bardzo lubię takie świecidełka jak na zdjęciach poniżej. Cała biżuteria pochodzi ze sklepu DualShine. Jestem bardzo zadowolona z przesyłki jak i z kontaktem z obsługą. Produkty które wybrałam cechuje bardzo dobra jakość. Sklep DualShine pokazuje na zdjęciach prawdziwe produkty, które rzeczywiście otrzymamy, więc kupowanie tam to czysta przyjemność.

Jeśli chodzi o czas dostawy jest to 7dni roboczych, czyli bardzo szybko. 
Zapraszam też do odwiedzenia i polubiena facebookowej strony sklepu DualShine: KLIK.

Ze sklepu zamówiłam długi naszyjnik w kształcie węża, dwie bransoletki srebrną i złotą, kolejną bransoletkę która ma w swoim środku małe kamyczki i na koniec bardzo delikatną bransoletkę. Uwielbiam taką delikatną biżuterię, a wy?




\
Dzisiaj jest poniedziałek, dlatego post ze stylizacją jest moim "obowiązkiem". Do takiej złotej biżuterii warto czasem zaszaleć i założyć coś równie błyszczącego. 

Złotą spódniczkę mam już około 2 lat w swojej szafie, kaszmirowy sweter pokazywałam wam w wakacje. Czarne buciki na grubszym obcasie nadają całości wyrazu, gdyby buty byłyby w kolorze nude uważam, że byłoby zbyt mdło. Lubicie takie mieniące się spódnice?





10 komentarzy:

  1. Boskie te bransolety, ta z wężem bomba!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/11/blue-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna biżuteria <3 wyglądem przypomina prawdziwe złoto :D obserwuję i zapraszam do mnie :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna bizuteria!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/animal-print.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna marzy mi się taki łańcuszek. :) z grawerem

    Zapraszam do mnie,
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. You have a stunning face! Love the skirt!

    http://www.incaseofneedblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria !

    Zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetną masz spódnicę ! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne świecidełka! Uwielbiam takie, ale nie kupuję ich zbyt dużo bo zazwyczaj noszę jedną ulubioną branzoletkę

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...