środa, 17 grudnia 2014

159*

music:


Witajcie kochani! Pogoda ostatnio płata nam niezłego figla i raz jest ciepło, a innym razem wręcz lodowato. Zdjęcia z dzisiejszego posta robiłam parę dni temu, kiedy to warunki atmosferyczne nie były zbyt korzystne.

Postanowiłam, że założę prosty, kolorowy płaszczyk zapinany na suwak. Do tego proste rurki z przeszyciami na kolanach. Czapkę i torebkę mogliście już oglądać w poprzednich postach. Buty przez większość osób uważane za zwyczajnie brzydkie, będę bronić argumentem, że są bardzo ciepłe i całkiem wygodne. Nawet jeśli na dworze szaro, my możemy 'ratować się' kolorowymi płaszczami, lubicie takie jak mój?







6 komentarzy:

  1. For most up-to-date information you have to visit web and on world-wide-web I found this site as a best web site
    for newest updates.

    My web-site: bathroom renovation ideas

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna codzienna stylizacja.Jesli chodzi o mnie to wcale nie uwarzam aby te buty byly brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool look) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolorowe płaszcze :) Butów nie uważam za brzydkie. Sama takie mam, są mega ciepłe i wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszczyk, ma taki niespotykany kolor. : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...