poniedziałek, 8 grudnia 2014

155*

music:


Cześć! Ci z was którzy oglądają posty na moim blogu regularnie, wiedzą, że jestem fanką szarości i czerni. Dzisiaj połączyłam dwa ulubione kolory w jedną całość. 

Szare rurki musiałam podwinąć, żeby nie były, aż tak oczywiste ;) Szary płaszczyk założyłam na biało-czarną koszulę, którą wpuściłam w spodnie, do tego moje bardzo wygodne buty na szpilce. Kupiłam je rok temu i z powodzeniem noszę do tej pory- świetnie się spisują, są wykonane z grubej czarnej pianki, za to pięta wycięta jest ze skóry ekologicznej. Lubicie takie połączenia?







4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, śliczne masz włosy - takie lśniące :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna narzutka! <3 Pozdrawiam :)

    http://hinatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...