środa, 24 grudnia 2014

162*

music:



Cześć! Dzisiaj typowo świąteczny post, czyli jak się ubrać w ten 'magiczny dzień'. Każda z nas spędza ten czas w gronie najbliższych i dodatkiem do tego dnia będzie ładna i elegancka stylizacja. 

Ja postawiłam dzisiaj na białą, prostą koszulę, którą wpuściłam w ołówkową spódniczkę ze skóry ekologicznej. Sweter w kratę nadaje zimowego klimatu. Naszyjnik ze srebrnego metalu postanowiłam założyć pod kołnierzyk. Pochwalcie się co dostaliście pod choinkę ;) 









Na koniec, chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego w te święta i oczywiście dużo prezentów :)

13 komentarzy:

  1. świetna spódniczka :)
    Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super sweterek
    wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Dostałam moje wymarzone New Blance ♥♥♥
    Wesołych!!

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! :*
    Wesołych Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny outfit na wigilię! ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look.
    ☆:*´¨`*:.☆(¯`*•.¸,¤°´Merry Christmas`°¤,¸.•*´¯)☆:*´¨`**:.☆

    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. wesołych swiat.

    Zapraszam, u mnie ciasteczkowe inspiracje. http://lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz ! klasycznie a tak pięknie :)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, delikatny i zgrabny zestaw! Bardzo Ci pasuje czerwona szminka! Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, w sam raz na wyjątkowe okazje :) Zapraszam Cię do mnie na sylwestrowe inspiracje http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała jest ta koszula :) Właśnie czegoś takiego prostego potrzebuję, żeby budować różne stylizacje, szczególnie pod sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter prześwietny, rzeczywiście ma taki 'świąteczny klimat' ;)!

    SYPAAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały jest ten zestaw! Minimalistyczny, ale z wielką klasą :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...