środa, 24 stycznia 2018

Czerwony sweter w zimowej stylizacji


Czerwony sweter jest dla mnie bardzo dobrą opcją, która urozmaici każdą stylizację. W szczególności zimą ważne jest to, aby po pierwsze było nam ciepło, a po drugie, żeby wszystko ładnie ze sobą współgrało. 

Do czego nosić czerwony sweter?


Ten ponadczasowy element może wyglądać naprawdę dobrze. W swojej dzisiejszej stylizacji postanowiłam dodać czerwony sweter (KLIK) do czarnego płaszcza i wysokich kozaków na platformie. Zimą lubię czuć się komfortowo w swoich ubraniach. Nie lubię przebierać się, ja się ubieram i dzięki temu każda stworzona przeze mnie stylizacja pasuje idealnie do okazji. Swój idealny, zimowy sweter znalazłam w sklepie internetowym ZAFUL.





Czerwony sweter na wybiegu



Jeszcze w 2017 roku mogliśmy oglądać czerwone swetry na pokazach MaxMary czy Off-White. Moje serce podbiły nie te klasyczne, lecz w ażurowe wzory od Altuzarra. Ten francuski dom mody zaprezentował modne połączenie grubej wełny i skórzanych elementów w postaci dopasowanych spodni. Postanowiłam zainspirować się stylizacją z wybiegu, ale z drobną zmianą. Zamiast spodni wybrałam spódniczkę w kształcie litery A. 






fot. Z.Kwiatkowski

Sweterki z nowego filmu znajdziecie poniżej!
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

13 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...