piątek, 26 stycznia 2018

I love makeup - Chocolate Love


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę z dość nietypowym postem, ale nie mogłabym przemilczeć tego tematu. Paletka, którą chciałam opisać bardzo mocno przypadła mi do gustu. Także zaczynamy!

I love makeup - Chocolate Love

Paletka 16 cieni marki MAKEUP REVOLUTION posiada odcienie matowe i błyszczące. Dzięki różnorodności kolorów możemy stworzyć wiele makijaży codziennych i wieczorowych. Głównie do zainteresowania się marką zachęciło mnie opakowanie. Nie da się ukryć, że prezentuje się znakomicie. Paletkę możemy śmiało zostawić na wierzchu i traktować jako element dekoracyjny. 


16 cieni w kasecie Chocolate Love

Pisałam już o ogólnym wrażeniu, teraz przyszedł czas na opisanie tego, co znajdziemy w paletce. Cienie na pierwszy rzut oka prezentują się bardzo dobrze. Dobrze napigmentowane kolory zarówno matowe, jak i błyszczące (dzięki temu używa się je z przyjemnością). Jedyny problem cieni to kiepskie blendowanie. Trzeba się trochę natrudzić, żeby dobrze rozetrzeć kolory na powiece. Na szczęście jednak nie obsypują się i są dosyć trwałe. Bez wątpienia warto wydać około 30 złotych na ten model paletki. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z makijażem, to będzie bardzo dobry wybór. 


Ulubione kolory Chocolate Love

Pomimo tego, że wcześniej nie przepadałam za wyrazistymi kolorami w swoim makijażu, postanowiłam ostatnio pobawić się metalicznymi kolorami z mojej paletki I love makeup - Chocolate Love. Moimi ulubionymi kolorami stały się (od lewej): PINK, PERFECT, SMOOTH i  CHIP. Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć jak są pięknie napigmentowane. 


Korzystaliście kiedyś z tej palety lub innych z tej firmy? Polecacie? Napiszcie mi w komentarzu czy chcielibyście takie kosmetyczne posty! :)
fot. @julitabuczek

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...