poniedziałek, 29 stycznia 2018

Najmodniejsze ubrania na nadchodzący sezon - ZAFUL

Co będziemy nosić wiosną i latem? 


Jeśli, jeszcze nie wiecie co, będzie modne w nadchodzącym sezonie- ten artykuł jest dla was! Przygotowałam przegląd najmodniejszych ubrań i dodatków na wiosnę i lato ze sklepu ZAFUL. Zapraszam :) 

Instytut Pantone wybrał - Ultra Violet 


Fiolet nigdy nie był moim ulubionym kolorem, ale kto powiedział, że nie możemy bawić się odcieniami wybranego przez Instytut Pantone Ultra Violet. Ostatnio wstawiłam na swój kanał film o najnowszej torebce marki LONGCHAMP, właśnie w tym odcieniu. Jako dodatek do innych ubrań jest naprawdę świetna. W mojej szafie przeważają czarne ubrania, dlatego postanowiłam przełamać czymś czarno-szarą nudę. Okazuje się, że torebka świetnie się do tego sprawdza! 


Modne ubrania na wiosnę i lato

Postanowiłam, że stworzę dla was stylizację, która jest wykonana z najmodniejszych trendów nadchodzącego sezonu! Możemy założyć ją zarówno na randkę, jak i do pracy. Beżowy trencz to tak samo ponadczasowy element, jak mała czarna, dlatego warto umieścić go w swojej wiosennej stylizacji. Nie obędzie się tu również bez eleganckich pantofli, zdobione dużymi, błyszczącymi kamieniami z pewnością idealnie wpasują się w poniższą stylizację. Może je połączyć z cygaretkami-jeśli zależy ci na bardziej eleganckim wydaniu. Mała torebka na szerokim pasku jest hitem już od paru sezonów, dlatego warto zakupić tego typu model. Krata również przewijała się na pokazach. Tutaj występuje na białej koszuli z krótkim rękawem. Całość dopełnia biżuteria, charakterystyczna dla minimalistycznych marek.



2 komentarze:

  1. Torebki bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...