czwartek, 4 stycznia 2018

Czerwona kurtka - urozmaicenie zimowych stylizacji

Kurtka w stylu lat 90.


Czerwona, puchowa kurtka to prawdziwy hit prosto z zagranicznych wybiegów. Model ten pojawił się na pokazach u takich projektantów jak Balenciaga, Dsquared czy Versace.  Sama bardzo długo nie mogłam przekonać się to tego koloru, ale udało się i stałam się szczęśliwą posiadaczką owej kurtki.



Z czym połączyć czerwoną kurtkę?


Jeśli już kupiłaś tego typu okrycie wierzchnie, powinnaś liczyć się z tym, że nie jest ono uniwersalne. Nie zakładaj do niej dziewczęcej sukienki, bo w połączeniu ze sportową kurtką nie będzie to prezentować się dobrze. Możesz natomiast dobrać do czerwonej puchówki krótką spódniczkę wykonaną z ekoskóry i szary sweter. W takim zestawie możesz śmiało wyruszyć na randkę w kinie czy barze. Jeśli zestaw ma prezentować się bardziej weekendowo i na luzie, proponuję ci, tak jak ja wybrać jeansy z przetarciami na kolanach i czerwoną basebollówkę, która uzupełni całość. 



Macie w swoich szafach tego typu kurtki? Planujecie kupić coś takiego na wyprzedaży?

Zachęcam was do SUBSKRYBOWANIA mojego kanału, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście :)




16 komentarzy:

  1. Mi się podobają czerwone kurtki ale takie dłuższe :D normalnie kusza mnie okropnie ale taka kurtka jak dla mnie mało praktyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czerwień jest bardzo trudno zestawić. W szczególności jeśli chodzi o codzienne stylizacje ;)
      Pozdrawiam,
      Julita

      Usuń
  2. fajna kurtka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dalej nie mogę uwierzyć, że kupiłam ją w sklepie do którego nie wchodzę zbyt często ;) (Rally Weijl)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. podoba mi si ta kurtka,fajnie w niej wyglądasz :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień ale bardziej na ustach niż na ubraniach.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować czegoś nowego! Może na początek czapka z grubej, czerwonej wełny? Na zimę idealna ;)
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  6. A skąd ta śliczna kurtka? ☺

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...