piątek, 3 października 2014

124*

music:


Cześć kochani! Kiedyś pisałam, że krata to oczywistość, gdy jest jesień. Torby, sukienki, płaszcze, szaliki- w sklepach możemy zobaczyć pełno rzeczy właśnie w ten wzór. Na pokazach mody przewinęła się u Very Wang.

A co powiecie na to, jeśli połączę aż dwie kraty? Biało-czarną na sukience i czerwoną na szaliku. Według mnie nie jest to tak oczywiste połączenie- może trochę zbyt odważne, oceńcie sami. Na wierzch założyłam wełniany płaszczyk. Torebka pomieści wszystkie moje rzeczy potrzebne na uczelnie, a wężowe 'boczki' dodadzą całości jeszcze jedną fajną fakturę. Jak wam się podoba?










W dzisiejszym poście postanowiłam użyć lakieru ze strony AllePaznokcie. Pochodzi z serii Holographic, a numer to 05 KLIK
Z czystym sumieniem mogę polecić ten lakier, daje świetny efekt na paznokciach i utrzymuje się dość długo (nawet tydzień!).

13 komentarzy:

  1. Już widziałam ten lakier - ciekawy. Sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie twoj plaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw na jesień, mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa rodzaje krateczki zawsze na plus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba to połączenie!
    A torebka - booska :3

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super połączenie jak dla mnie!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny outfit, piękne zdjęcia <3

    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz:)

    Mam prośbę, Poklikasz w linki w tym poście?
    ♥Mój P.O.S.T - KLIIK ♥
    (wzamian Cie polece)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...