środa, 15 października 2014

130*

music:
 


Witajcie kochani! Czy czarny kolor to dalej kolor czy już styl życia? W mojej szafie ta barwa zdecydowanie przeważa. Ostatnio doszła mi jeszcze jedna rzecz, mianowicie ta włochata kurtka (czy jak kto woli krótkie futerko). To futerko było na mojej jesienno/zimowej liście życzeń i w końcu życzenie stało się rzeczywistością. Lubicie takie krótkie futerka czy preferujecie jednak długie?

Bardzo dobrze wygląda nie tylko w takim zestawieniu jakie przedstawiam poniżej, ale również z kloszowaną (oczywiście) czarną spódniczką i grubym czerwonym szalem w kratę.

Dzisiaj jednak postawiłam na cienki czarny szalik, proste rurki i moją ulubioną koszulę jeansową, która już nie raz pojawiała się na blogu. Torebka którą widzicie w swojej tylnej części posiada frędzle, które ostatnimi czasy wróciły na wybiegi i cieszą się niemałym zainteresowaniem, widzieliśmy je choćby na pokazie Gucci.








11 komentarzy:

  1. cudowne futerko!
    zapraszam cie na rozdanie na moim blogu wygraj jeden ze swetrow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się prostota tego zestawu!
    bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty bym zmieniła a tak wszystko super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja, bardzo jesienna ;)
    Dziekuje za kliki :*
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ileż ostatnio tej czerni wszędzie, w końcu! już miałam dość pasteli i letnich fantazji :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa stylizacja :#
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka świetna i pewnie też ciepła :)

    http://mikijiu.blogspot.com/ - nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nio futerko fajne i momentami anja rubik przypominasz na zdjeciach, pozdrawiam i luknij do mnie jesli masz ochote annatygryss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...