sobota, 4 października 2014

125*- Tidebuy formal dresses

music:


Cześć! Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam parę propozycji sukienek ze sklepu Tidebuy. Dzisiaj skupię się na tych działach: Tidebuy formal dresses for women, Tidebuy cheap formal dresses, Tidebuy juniors formal dresses,Tidebuy long formal dresses, Tidebuy white formal dresses.

1//2//3//4

1. Modern Ruched Appliques Strapless Short-Length Lace-up Cocktial/Party Dress
Moja pierwsza propozycja, to krótka mini sukienka, która idealnie nadaje się na różne imprezy. Wybrałam ją ponieważ przypomina mi sukienkę, którą miała na sobie Miley Cyrus na gali American Music Awards w 2010 roku.

2. Modern V-Neckline Beading Appliques Asymmetry Homecoming/Party Dress
Co tu dużo mówić- ta sukienka jest po prosu urocza. Dzięki dłuższemu tyłowi sukienka nie zadziera się do góry i nie odsłania tego czego nie chcemy odsłaniać ;)

3. Modern Jewel Neckline Column Sleeveless Appliques Short Formal Dress
Żółty czyli mocny kolor dla dziewczyn odważnych i lubiących wyróżniać się z tłumu, rzadko która kobieta ma odwagę założyć na siebie kreację w takim kolorze. Jeśli już się zdecydujecie, to gwarantuje wam, że będziecie musiały się nieźle naszukać, żeby znaleźć drugą taką sukienkę

4. Fashionable A-Line Short-Length Beteau Neckline Beading Long Sleeves Cocktail Dress
Moja ostatnia sukienka z pierwszej części postu to coś bardziej klasycznego. Przypomniana mi te piękne sukienki w których chodziła między innymi Audrey Hepburn. Jednak ma coś co nadaje jej coś z naszych obecnych czasów, a mianowicie siateczka, którą zostały obszyte rękawy.


1//2//3//4

Tą piękną zieloną kreacją rozpoczynam drugą część, tym razem długich sukienek. Uwielbiam takie koronkowe topy jak ten, dodatkowo posiada on baskinkę. 

Połączenie czerwieni i czerni nie musi być banalne, jeśli czarny dół jest cekinowy. To połączenie jest piękne i każdy kto założy taką sukienkę, będzie wyglądał w niej świetnie!

Moja kolejna propozycja, która jest znowu cekinowa, gdy ją zobaczyłam po prostu się zachwyciłam. Moje pierwsze skojarzenie to to, że modelka wygląda jak syrena. Cekiny pięknie się mienią i dają niesamowity efekt.

No i znowu cekiny, tym razem góra gorsetu. Co urzekło mnie w tej sukience? Piękne kolory, ale też jej zwiewny krój, dodaje sylwetce lekkości.


Na koniec zapraszam Was do sklepu Tidebuy

 

9 komentarzy:

  1. http://butterflies-my-mind.blogspot.com

    Najbardziej spodobała mi się sukienka nr 4 z pierwszej części ❤
    Bardzo chciałabym taką zdobyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te sukienki, takie oryginalne :)


    jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie sukienki są piękne!
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne sukienki!

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/na-brazowo.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się szczerze mówiąc średnio podobają te sukienki :(

    http://minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne sukienki :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne sukienki :)
    najbardziej podoba mi sie ta 2 sukienka z pierwszego setu :)

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...