środa, 29 października 2014

136*

music:


Lubicie futra? Bo ja ostatnio się w nich zakochałam. Mam nadzieję, że jest to miłość z wzajemnością. Na początku było krótkie czarne, teraz postawiłam na rudawo-brązowe, a w planach mam jeszcze coś troszkę dłuższego. 

Krótki krój i obszerne rękawy przypominają mi futra z lat 90tych, żeby trochę podkręcić tę stylizację założyłam dopasowane rurki z przeszyciami na kolanach. Wystająca spod futra czarna ramoneska nadaje rockowego klimatu, a biała koszulka z czarnym napisem przykuwa wzrok. Botki na obcasie stają się uzupełnieniem całości. Co sądzicie o takim zestawieniu?









11 komentarzy:

  1. Futerko jest mega, dokładnie tak jak ty też się w nich zakochałam! Są świetne! :) Pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Futra są ładne ale tylko na zwierzętach" - i to mega prawda, są brzydkie, pogrubiają a w dodatku tworzone kosztem zwierząt... be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje futra są sztuczne, więc spokojnie ;))

      Buziaki, Julita

      Usuń
  3. świetna bluzeczka! dodaję do obserwowanych i pozdrawiam:)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mną też chodzi jakieś futerko. I chyba w końcu jakieś upoluję. Tym bardziej, że jeszcze nie mam nic na zimę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne jest te futro :-) Pozdrawiam
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za futrami, zwłaszcza za naturalnymi. :/ Od zawsze kojarzą mi się z jakimiś bogatymi wywyższający się paniami. ;) Ale muszę powiedzieć, że masz świetne buty, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja *-*
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! ♥
    Moim sercem ostatnio zawładnęły futra i mam nadzieję, że kiedyś jakieś zawita w mojej szafie. Toleruję jednak tylko sztuczne futra, dobrze, że twoje jest sztuczne! :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają futra u kogoś, ale sama nie noszę ;)
    xoxo, C.
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, ale prawdziwego futra bym nie założyła :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/11/szpital-powrot-goofy.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...