poniedziałek, 13 października 2014

129*

music:


Cześć! Pogoda ostatnimi czasy iście wiosenna, dlatego odkładam grubsze rzeczy w głąb szafy na rzecz czegoś lżejszego. Niestety moja szafa na tym bardzo cierpi, ponieważ ile razy zmienia się pogoda za oknem tak ja muszę wymieniać ubrania do noszenia na moim 'przy-szafowym' wieszaku i bardzo trudno jest o utrzymanie tego wszystkiego w jakimś ładzie.

Dzisiaj mój zestaw wygląda bardzo prosto i wygodnie. Nie ma co ukrywać, że taki właśnie jest. Czarne rurki jako podstawa, biały sweter spod którego wystaje pasiasta koszulka- która nadaje trochę życia całości. Z zieloną, trapezową torebką ostatnimi czasy w ogóle się nie rozstaję. Lubicie takie kolorowe torebki?





16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Spodobała mi się ta torebka :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się torebka, super wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny casual!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka ♥

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweterek, a u mnie nowe ECO torby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest przepiękna <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja ! ,3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się! :) ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Torebka cudowna ;)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta torba jest boska - ta kopertówka z frędzlami też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka bardzo fajna i wlosy,to naturalny odcien? luknij do mnie annatygryss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...